Sunday, August 2, 2009

Balik dari Pulau Pangkor...

tidak seperti yang dijanjikan, perjalan kursus PTSS ke Pangkor bermula pada jam 11.30pg sejam lewat. perjalanan yg agak panjang..setiba di jeti setiap peserta disambut dgn cahaya camera..fuhh..mcm artis turus dari helikopter..tp smua bertopeng seperti doktor bakal menjalankan emergency surgery. yelah..isau gak tegah kemelut H1N1 nih. naik bot,aduh mabuk kepayang palk..nasib naik atas tempat terbuka aku ok.then bermula la kursus di pulau tuh..so mcm biasa kursus kan..tahan jer mata n telinga dgr ceramah..minda?

xtau ke mn..hehehe..sory ek..biasa la manusia..Paling best round island la..mlm karoeke,benda yg aku xsuka..hmm..camna ek? dh jd budaya ker? pandangan aku tentang karoeke ni adalah negatif..dari segi norma masyarakat adakah ia di positif kan? aku pn xtau..tp aku xdiajar utk itu..maaf yer..blk shoping skit kat lumut...kejap jer xtau nk beli per..sampai d PTSS dh lewat mlm..10.30 baru blk umah..paginyer keje...aduh..letih sangat...

No comments:

Post a Comment