Thursday, August 27, 2009

welcome PJH 8484


yeaa...syoknyer keta baru!! mmmuuaaahhhhh...cayang! hahaha..keta pertamaku mestila syg n suka kan? hmm...27 ogos lahir la PJH 8484 bernama Honda City gray..sanggup naik bas dgn hubby aku p amik keta kat alor setar coz dua2 nk naik keta baru. naik bas turun shahab, then naik teksi. bestnyer xterkata hahaha...walaupun keta tu hak milik Bank Muamalat. tapi aku sewa la 9thn. then terus beli. Mana da keta sewa 835sbln...kancil pun rm50 sehari. hahaha..tp separuh gaji aku la.uuwaaa...raya ni pakai keta sewa la aku..cian wira hubby aku terpinggir. semalam ditinggalkan kat kg aku. kitorang blk umah mak hubby aku. hehehe...ala2 transformers keta sewa aku nih...(malu lak nk ngaku keta aku)kuang3!!! mmg puas ati la..

1 comment:

  1. tu dia... bawak reta mai reja pun duk renyih nampak gigi manjang.....!

    ReplyDelete